poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Oficerowie do LWP 1/72 PSC i Italeri

Po długim i żmudnym malowaniu sześciu figurek... otrzymałem garstkę klimatycznych oficerów do LWP. Zaszły tu oczywiście drobne konwersje czapek i łapek. Stopnie jakie nadałem moim małym bohaterom, to od chorążych po kapitana. Myślę, że kiedyś zjawią się na stole w roli niezłomnych towarzyszy zagrzewających piechotę do walki :). Pięc figurek to modele PSC z zestawu Russian Infantry WWII, natomiast model z czarnej skórze to część zestawu Anti Tank Teams od Italerii. Jeden model został zmieniony na towarzysza NKWD, starego i doświadczonego sowieckiego żołdaka, a nazwałem go Igor Staruszkin. Zapraszam do rzucenia okiem na kilka fotek...




 Od lewej: Krzyklewski, Czarnoskór i Wskazicielski



 Od Lewej: Zauchlewicz, Staruszkin i Zombiaczek








9 komentarzy:

  1. Pomalowane modele pierwsza klasa - bardzo mi się podobają. Powinienes domalować pewne elementy, jak chociażby boczne dolne kieszenie takie jak chociażby tutaj: http://i273.photobucket.com/albums/jj227/Shkorpioni/Mundury%20ww2/0296cp.jpg
    Powinieneś zrobić tutorial robienia rogatywek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bartek. Co do kieszeni, to zastanawiałem się nad tym i jednak nie będę dokładać malowaniem tych elementów. A Rogatywki wykonane z sowieckich czapek, żmudnie przycinam skalpelem, kawałek po kawałeczku, drobinka po drobince i wyszło :)

      Usuń
    2. Będę musiał spróbować. Cały czas czeka mnie jeszcze moja 1. Brygada Pancerna, a tam muszą być rogatywki...

      Usuń
  2. Super Ci wyszli.Najlepszy jest Staruszkin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodnie z obietnicą mój komentarzyk:). Jak dla mnie to majstersztyk:), dopracowane w każdym detalu i są prześliczne:). Gratulacje Sławku:), podziwiam Twoją cierpliwość i zaangażowanie które wkładasz w te małe cudeńka:). Bardzo bardzo bardzo mi się podobają. Serduszko w nie wkładasz i to widać:):).
    Olguchna

    OdpowiedzUsuń
  4. Staruszkin i Zombiaczek są debesciarscy. Jak zwykle widać że skill "figurka maker" wylevelowany na b wysoki poziom. Tak sobie myślę że Wskazicielski sprawdza swoją ekipę czy wiedzą gdzie iść a ponieważ Krzyklewski zobaczył że mają oczy w 5 złoty to im podpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle, pierwszorzędnie.

    Doman

    OdpowiedzUsuń